Uitgaan

Humo handelt in oordoppen-op-maat deze festivalzomer

Er zijn steeds meer festivals en de muziek verdwijnt steeds meer naar de achtergrond, dus ruimte genoeg voor commerciële partijen op een rol te spelen in de aan belang winnende ‘randverschijnselen’. Een beetje chillen bij de tettentent en sippen van spannende drankjes, wat wil een jong mens nog meer. Voor de liefhebbers die wél in de moshpit willen staan, heeft Humo een opmerkelijke actie. Het Vlaamse weekblad biedt in samenwerking met de Aurilis-hoorcentra kwalitatieve op maat gemaakte oordoppen aan met vlakke lineaire demping voor 79 euro (in plaats van 155 euro).

Aangezien een kwart van de waarschijnlijk reeds gehoorschade opgelopen heeft, zouden we dit zomaar kunnen zien als maatschappelijk verantwoord ondernemen. Met onderstaande commercial worden bestellingen aangejaagd.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=wNk43D3fJ0Y]

“Help tenminste uw trommelvliezen heelhuids door de festivalzomer.”

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019