Cultuur

Museum of Childhood bekijkt de straat door kinderogen

Je zag hier al eerder een serie kleurrijke posters ter promotie van het V&A Museum of Childhood in Londen, waarin de boodschap was dat spelen tevens leren betekent. Dat is natuurlijk nog steeds waar, maar in een nieuwe campagne is er een iets dringender aansporing: om de wereld door de ogen van het kind te bekijken. Want dan lijkt een muurlamp op een astronautenhelm en ligt er een walvis onder de fontein. Fraaie straatkunst, die in het museum niet zou misstaan, geeft het goede voorbeeld.

kindermuseum vlieger

kindermuseum slang

kindermuseum walvis

kindermuseum schedel

kindermuseum astronaut

kindermuseum vogel

kindermuseum aap

“See the world through a child’s eyes.”

[Creatie door AMV BBDO; via Adeevee]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021