Marketing

Opel laat kinderen Feyenoord-selectie interviewen

Het zou zomaar kunnen lonen om je klanten van de toekomst al veel eerder een positief gevoel over je merk mee te geven. Niet zo gek dus dat Opel, als hoofdsponsor van Feyenoord, zich ook enigszins richt op de supporters die voorlopig nog geen rijbewijs kunnen halen. Op zondag 29 maart 2015 vindt wederom de speciale ‘Opel Kids Persconferentie’ plaats in De Kuip. De 12-jarige Justin mocht als voorproefje alvast Terence Kongolo en Jean-Paul Boëtius het vuur aan de schenen leggen, daarbij achter de schermen geholpen door een lachende Lex Immers. 

Onderstaand interview werd georganiseerd in het kader van het 15-jarige bestaan van de Kameraadjes, de officiële Juniorclub (24.000 leden) van Feyenoord. En zo’n prank is natuurlijk een beproefd concept om wat gratis publiciteit te genereren.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=-jZsueXV7zM]

De video is niet alleen vermakelijk, maar dient ook als oproep voor ouders van kinderen die de Feyenoord-selectie wel eens zouden willen interviewen. Wie een originele vraag instuurt, maakt daar kans op. En als zoiets werkelijkheid wordt, zal de fan er later ongetwijfeld nog eens aan terugdenken dat Opel dit mogelijk had gemaakt.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019