Eten en drinken

Unox feliciteert Amalia; inspiratie voor kinderfeestje?

Unox prikt vandaag op Facebook een vlaggetje voor prinses Amalia, die haar negende verjaardag viert. 'Maak er een mooi feestje van', zo luidt het begeleidende advies. Een slimme inhaker, want passend bij het oer-Hollandse karakter van het Unilever-merk dat al jarenlang het thema kinderfeestje probeert te claimen door deze in commercials op te voeren. Een goede gelegenheid dus om de Party Knaks (de 'magere' variant!) onder de aandacht te brengen, die naar eigen zeggen 'favoriet op ieder kinderfeestje' zijn.

Is Unox hofleverancier eigenlijk? Misschien was onderstaand Knaks-spotje van eerder dit jaar, genomineerd voor de Ster Gouden Loeki 2012, helemaal niet zo onrealistisch. En anders leverde deze vast inspiratie op…

[Creatie door TBWA\Neboko]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

1 Comment

  1. Ik vind dat Unox sowieso altijd leuke inhakers heeft. Daarnaast ben ik sowieso als schaatsfan bekend met Unox maar desondanks hebben ze het hele jaar door altijd leuke acties!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020