Gezondheid

Dronken ouders zijn monsters, in Finse video

Wat is dé aanpak om mensen hun gedrag te laten veranderen? Is een schokkende video in staat om ouders aan te zetten tot minder alcoholgebruik? De Finse organisatie Fragile Childhood denkt/hoopt van wel. Een campagne waarin drinkende ouders worden neergezet als monsters moet bijdragen aan het bewustzijn dat kinderen veel schade van drankproblemen ondervinden. Discussie is het doel. Onderstaand filmpje heeft op z'n minst de aandacht getrokken, want is na ruim een week bijna anderhalf miljoen keer bekeken.

[Creatie door Euro RSCG Helsinki; via AdFreak]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020