Muziek

Hoe de mp3-generatie te bereiken: ‘Tweet The Blues’

De blues is niet het eerste muziekgenre waar de 'mp3-generatie' aan denkt. Om het 2012 Burnaby Blues and Roots Festival ook onder de aandacht van deze groep te brengen lanceerde het toerismebureau van Burnaby (Canada dat is) een interactieve campagne via Twitter. Wie zijn problemen daar deelde met de juiste hashtag, kon deze vervolgens zomaar terugzien, vertolkt door een plaatselijke blueslegende. De campagnewebsite tweettheblues.com en onderstaande video leggen uit hoe dat in z'n werk ging.

[Creatie door Spring Advertising, Vancouver; via I Believe in Adv]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

1 Comment

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019