Young Marketing is dood, leve Kidsenjongeren.nl

In april 2006 startte ik met Young Marketing, een weblog waar ik schreef over jongerenmarketing. Vijf jaar later stonden 3.000 berichten online en kwamen er maandelijks zo'n 20.000 bezoekers langs. Op 23 augustus 2011 kwam daar ineens een einde aan, toen Murphy's law genadeloos toesloeg bij een migratie van Weblog.nl. Veel content bleek niet meer te redden, zonder dat ik daar zelf iets aan kon doen; het zou nooit meer goed komen met mijn zorgvuldig opgebouwde archief vol prachtige cases.

Inmiddels ben ik boosheid, frustratie, teleurstelling en verdriet te boven, vol goede moed om een nieuwe start te maken. Niet langer getreurd om het verleden, laten we vooruitkijken. Want hoe leuk is dit?

De organisatie van het congres Trends in Kids- en Jongerenmarketing, waar ik sinds 2000 als bezoeker kwam, wel eens gepresenteerd heb en sinds enige tijd mocht meedenken over het programma, wil meer doen dan jaarlijks een aantal sprekers bijeen brengen. Waarom niet continu informeren en inspireren? Je begrijpt: 1 + 1 = 2 (of misschien wel 3), en dus zijn we deze samenwerking gestart. Hét congres over jeugd- en jongerenmarketing is vanaf heden óók een blog over dit onderwerp, en ik ben er trots op om daar hoofdredacteur van te zijn (NB onafhankelijk, met redactionele vrijheid, op persoonlijke titel).

Wil je zelf artikelen schrijven? Heb je een persbericht of andere input? Heb je opmerkingen over de inhoud, functionaliteit of lay-out? Laat het weten! (Hieronder lees je hoe). We beginnen nu bij 0, er valt nog veel te bouwen en te verbeteren, maar laten we er met elkaar(!!!1!1) een mooi platform van maken.

Fijn om weer terug te zijn! :)

13 reacties op “Young Marketing is dood, leve Kidsenjongeren.nl

  1. Martine zegt:

    Wat goed dat er weer een platform is over deze leuke, interessante doelgroep! Hoop veel inspiratie te kunnen halen uit je blog dus kom maar op met die nieuwtjes, trends en inspirerende cases!

  2. Pingback: De coolste chick van de klas zijn - Trends in Kids- & Jongerenmarketing

  3. Pingback: [Huishoudelijke mededeling] Hoofdredacteur stopt | oproep gastbloggers - Trends in Kids- & Jongerenmarketing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024