Congres

Congresupdate: boekpresenatie Love Youth Marketing van Jeroen Boschma

Primeur tijdens de Jongerendag: presentatie over het nieuwe boek Love Youth Marketing 

Tijdens het congres komt het nieuwe boek van Jeroen Boschma en Inez Groen uit over Love Youth Marketing.  Auteur jeroen Boschma zal de highlights uit dit kersverse nieuwe boek presenteren tijdens 1 van de sessie tijdens de jongerendag. 

Alle bezoekers van de jongerendag dit boek gratis mee naar huis.


PERSBERICHT

Je bent ze vast wel eens tegengekomen als communicatieprofessional: de reasons to believe. De belofte aan jou, als consument, dat wij met onze producten en diensten al je wensen en je behoeften vervullen. Maar ergens ging het mis. We stopten met geloven. 
 
Welkom in de nieuwe wereld, waarin niemand zomaar gelooft wat je zegt en jongeren al helemaal niet. Want wat hebben we een hoop bullshit verkocht vanuit ons vakgebied. Alles om dat product en dienst maar verkocht te krijgen. Het is nu tijd om het om te draaien en te communiceren met jongeren vanuit liefde, vanuit de juiste intenties, vanuit respect.
 
Dit boek gaat over communiceren met jongeren vanuit die liefde. Vanuit liefde voor het vak en liefde voor onze doelgroep: jeugd. Een inspiratieboek, waarin we niet vertellen hoe het moet, maar over hoe het ook zou kunnen. Geen theorieën, geen modellen, geen cijfers, maar recht uit het hart. Met inzichten van internationale jongerenmarketeers, geschreven door twee jongerenspecialisten met het hart op de juiste plek.
 
Jeroen Boschma staat als de grand old daddy aan de wieg van jongerenmarketing as we know it, maar geeft toe het ook niet altijd meer te weten. Hij richtte daarom een netwerk op van echt jong talent, Young Creatives (www.youngcreatives.eu). Inez Groen was het praten over jongeren beu en nam de sprong in het diepe door tegen en met jongeren te praten als docent jongerencommunicatie bij Fontys Tilburg. Vraag is nog steeds wie daar het meeste van leert. Samen schreven ze Generatie Einstein en Ik ook van jullie!.
Previous ArticleNext Article
Al een aantal jaar heb ik de eer om het congresprogramma te mogen samenstellen voor het leukste congres van Nederland: Trends in Kids- & Jongerenmarketing. Samen met de experts uit de markt kijk ik naar de trends en ontwikkelingen binnen dit fascinerende vakgebied. Vervolgens kijken we hoe we deze ontwikkelingen kunnen integreren in een sprankelend congresprogramma, waarin de topsprekers, actuele topics en inspirerende best-practices aan bod komen. Heb je ideeën? Mail me op m.van.den.broek@euroforum.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020