Wie de website van ABN AMRO bezoekt, ziet daar momenteel BNN-presentator Valerio Zeno (met een 3D-bril op) een oproep doen aan ouders: 'Toe aan een eerste rekening? Laat uw kinderen de game spelen en kans maken op € 450,- aan kleedgeld. Zo leren ze direct of ze klaar zijn voor een eigen rekening.' In vier 3D-games maken jongeren kennis met de voordelen en verantwoordelijkheden van de Jongerengroei-rekening. In de driedimensionale campagne 'CONTROL€' ontmoet Valerio gasten als Ben Woldring en Gerrit Zalm.
[Creatie: Red Urban, Van Wanten Etcetera, MediaMonks]
Pingback: Jongeren stemmen op meest eerlijke reclame; nominaties voor PIRA's 2013 bekend - Trends in Kids- & Jongerenmarketing
Pingback: Congresverslag (2): ‘Trends in Kids- en Jongerenmarketing’ — jongerendag #KJ13 - Trends in Kids- & Jongerenmarketing
Pingback: Verslag jongerendag 2013 « Congres Kids en Jongeren Congres Kids en Jongeren