Marketing

Haribo en Klaas Vaak vieren Sint Maarten in de Efteling‏

Snoepfabrikant Haribo en het fictieve zandmannetje Klaas Vaak vieren Sint Maarten dit jaar samen in de Efteling. Concreter: bij aankoop van een Haribo- of Maoam-actieverpakking maken consumenten kans op één van de 400 gezinsarrangementen voor de sprookjesmusical Klaas Vaak in het Efteling Theater op 9 en 10 november 2013, inclusief lampionnenoptocht door het attractiepark. Niet iedereen kan winnen, maar de code op de verpakking geeft sowieso recht op 5 euro korting op een kaartje voor de musical.

Sint Maarten is “Een feest waarbij de koeien staarten hebben en Haribo niet mag ontbreken”, aldus het verantwoordelijke reclamebureau dat (naar eigen zeggen) zegt waar het op staat. Onbeschaamd snoepen, naast verjaardagen is dit* zo’n dag dat het mag. Om aandacht te genereren voor de actie is onderstaande, korte commercial momenteel op televisie te zien.

[Creatie door SuperRebel.com en CCCP]

*Hetzelfde geldt, op andere plaatsen, voor Halloween, dat een stuk populairder lijkt.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019