Marketing

Holografische standbeelden dansen in Brussel

Toen rapper Tupac eerder dit jaar uit de dood herrees als hologram tijdens het Coachella-festival kreeg dat veel media-aandacht. We konden er dan ook op wachten dat deze techniek ook door marketeers gebruikt zou worden. En kijk: het Belgische KPN-merk BASE gaf jongeren uit Brussel begin deze maand de kans om indruk te maken op hun stad. Ter promotie van een nieuw abonnement met Spotify Premium en stadgids, BASE CHECK genaamd, werd de doelgroep omgetoverd in holografische standbeelden van zes meter hoog.

"Unlock the city, rock the city."

Alle standbeelden (ruim 100) zijn te zien op www.facebook.com/BASECHECK.

[Creatie: Duval Guillaume]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019