NS organiseert opnieuw ‘Tienertoer Challenges’, nu met vloggers Furtjuh & Jiami

De campagne met Nick & Simon vorig jaar was een succes, en dus krijgt deze nu een vervolg. Voor 12- t/m 18-jarigen organiseert de NS deze zomer opnieuw drie weken lang #NSTienertoer Challenges op Twitter. Tijdens de campagne kunnen jongeren dagelijks NS Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan diverse opdrachten. Voor de 2015-editie zijn de populaire vloggers Furtjuh en Jiami (van Lifesplash.nl) gestrikt. Zij gaan op pad naar populaire NS Tienertoer-bestemmingen, hosten drie weken lang verschillende uitdagingen en delen die vervolgens via hun sociale kanalen.

Bij de NS ziet men Furtjuh en Jiami als ideale ambassadeurs van de NS Tienertoer. Hun bereik en populariteit binnen deze jonge doelgroep is groot; ze kunnen zo aan een heleboel jongeren laten zien hoe leuk het is om samen drie dagen op pad te gaan met de trein door Nederland.

De campagne is vandaag van start gegaan, met onderstaand emoji-raadsel. In totaal zijn er drie actieweken; twee in juli en eentje in augustus. Een Challenge bestaat uit een opdracht of een vraag via @NS_online op Twitter, meedoen kan door een reply met het goede antwoord. De Challenges vinden dagelijks plaats tussen 11.00 en 12.00 uur in de ochtend. Medewerkers van het NS Webcare-team begeleiden de Challenges en delen tips met twitteraars over de beste bestemmingen voor een NS Tienertoer.

eerste challenge 2015

Mede dankzij de Tienertoer Challenges vorig jaar werden in 2014 bijna twee keer zoveel Tienertoer-tickets verkocht als in 2013. Met een NS Tienertoerkaart (€ 33 per kaart) kunnen jongeren – van 12 tot en met 18 jaar – drie dagen lang gedurende 2 weken heel Nederland door met de trein.

[Creatie door Johnny Wonder]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024