Muziek, Uiterlijk

Florrie, het nieuwe gezicht van H&M Loves Music, is “Too Young To Remember”

Singer-songwriter/drummer/model Florence ‘Florrie’ Arnold (1988) heeft weliswaar een aardige staat van dienst opgebouwd, maar is te jong om haar favoriete modetijdperk — de jaren zestig — meegemaakt te hebben. De Britse popsensatie schreef Too Young To Remember en dat vond ze naar eigen zeggen een interessant concept waar vast veel mensen zich verbonden mee voelen: “Het nummer gaat over je eigen leven leiden, zelf dingen leren en je eigen beslissingen nemen. Maar het was ook leuk om naar de jaren tachtig en negentig te verwijzen.”

Hoe dan ook, de titel van haar nieuwe single is reden genoeg om de bijbehorende muziekvideo hier te delen. Florrie is dit voorjaar het gezicht van de wereldwijde H&M Loves Music-campagne, waarmee het modemerk zich wil verbinden aan opkomende muzieksterren. Onderstaande clip ging een week geleden in première op eigen inspiratieblog H&M Life en is tot nu toe slechts(?) 77.000 keer bekeken. De frisse terugblik op de 80’s en 90’s is echter vermakelijk genoeg om meer views te rechtvaardigen, met name door degenen die niet te jong zijn om zich die periode te herinneren.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=0qNdW6AQe-k]

“Mijn favoriete zin is ‘Big hair is my prerogative’.”

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019