Muziek

MTV als moordlustige redder van rock n’ roll: ‘Elvis is Death’

De tijd dat muziek centraal stond bij MTV lijkt een eeuwigheid geleden, toch wordt daar in diverse commercials nog wél de nadruk op gelegd. Zoals deze nieuwe spot uit Brazilië, niet de meest geloofwaardige ooit. Elvis 'Don't Be Cruel' Presley is niet dood, nee, hij blijkt een gewelddadige rocker wiens missie is 'to kill the bastards who kill music'. Een verrassende boodschap van de tv-zender die zelf de videoclips heeft ingeruild voor datingshows en realityprogramma’s. Je verzint het niet, maar in reclame kan dit.

"Long live rock n' roll."

[Creatie door Loducca, Brazilië; via I Believe in Adv]

PS  Er vinden ondertussen ook experimenten plaats: de muziek moet je er zélf bij maken!?

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021