Reclame

T-Mobile wordt klantgerichter, want Ali B wil abonnement zonder ansjovis

Klanten van T-Mobile kunnen hun abonnement nu helemaal zelf samenstellen, zo belooft een nieuwe campagne via tv, online, print en buitenreclame. Gebruikers kwamen al regelmatig met kritische vragen of suggesties, daar wordt voortaan naar geluisterd. Nu zal niet iedereen rechtstreeks met de directie van de provider kunnen bellen, zoals T-Mobile’s reclamegezicht Ali B regelmatig schijnt te doen (inspiratie voor de nieuwe tv-commercial!), maar toch. Nu maar hopen dat het geen loze belofte is, want dan is de doelgroep genadeloos – zo zijn zij.

“Klanten hebben bij ons een hoop te vertellen. Zo zijn wij.”

[Creatie door Etcetera; via Adformatie]

Update (15/7): Naar aanleiding van deze campagne ontstond een tweestrijd met een concurrent. Zelf samenstellen bij T-Mobile of ‘Alles in 1’ van Vodafone? Onderstaand het verhaal van twee telecomgiganten en een pizza ansjovis van de kant van  T-MobileNL.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

2 Comments

  1. Hoi, hoi,

    Graag zou ik willen weten wie die man is in het ansjovis t-mobile spotje die bij de vergadering naast die knuffelhollander zit. Ik weet dat het een bekende NL is, maar ik kan niet op zijn naam komen. Zouden jullie mij dit willen vertellen ajb ???

    Groetjes Anita

  2. Hey,

    Ik wil alleen bellen en internet waarom moet ik er dan een standaard bellen en sms pakket bij nemen??
    Sms kost niks meer en een bel optie kies ik al waarom dan twee keer betalen??
    Leuk spotje Ali B maar we worden weer belazerd!!

    Of moeten wij nu jou reclame spotje erbij betalen??

    Ook heb ik al contact gehad met Typhone en T-Mobile maar zij zeggen niks voor mij te kunnen doen.

    Dus T-Mobile het kan beter!!!!

    Willen jullie weten hoe? Neem dan contact met mij op.

    Groet, René

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021