Muziek, Uiterlijk

One Direction lanceert ‘Our Moment’-parfum met fruitige commercial

Move over, Beliebers. In 2013 is One Direction dé boyband waarvoor meisjes gillen en andere gekke dingen doen. En aangezien Justin Bieber een tijd geleden al een luchtje onder de naam ‘Someday’ op de markt had gebracht, kon 1D natuurlijk niet achterblijven. Dus is er nu het eau de parfum ‘Our Moment’, met One Direction als afzender. Nog nooit hadden reclamemakers het zo makkelijk om een product onder de aandacht van jonge vrouwen te brengen: je laat de vijf jongens in slowmotion zwoel in de camera kijken (pastelkleuren op de achtergond), met fruit spelen (het geurtje is gemaakt van onder andere grapefruit en bessen, vandaar) en wat grappen maken (Diana Vickers zingt ondertussen de klassieker My Favourite Things als soundtrack) – het kan niet anders dan dat de doelgroep daarvoor valt. De commercial werd binnen drie dagen twee miljoen keer bekeken en ongetwijfeld zijn hiermee vele fans verleid om in de winkel even te gaan ruiken.

[Creatie door Cake Group; via Creativity]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021