Maak kennis met de klas van 2015

"Today’s incoming college freshmen represent a generation of highly-connected, tech and marketing-savvy youth who expect brands to work harder than ever. Knowing who they are and how they use technology and social media is critical to your brand’s success."

Het Amerikaanse socialemarketingbureau Mr Youth heeft onderzoek (pdf) naar de nieuwe lichting studenten verricht. De 'Class of 2015' definieert zichzelf met de woorden 'technologie' en 'lui', staat positief in het leven en verwacht transparantie van merken.

Enkele aardige feitjes: de helft heeft meer dan 300 Facebook-vrienden (de top 10% meer dan 1.000), vier op de tien hebben aangegeven meer dan 20 merken op Facebook leuk te vinden, driekwart stuurt meer dan 20 tekstberichtjes per dag, viervijfde gebruikt twee of meer andere apparaten tijdens het tv-kijken en bijna zes op de tien gebruiken Twitter continu.

"Your brand is complimentary to their own."

Wie vrienden wil worden met deze generatie doet er goed aan om de volgende adviezen op te volgen:

  1. Help them express their personal brand;
  2. Integrate organically into their world;
  3. Get in good with their friends;
  4. Become an on-demand brand;
  5. Get to know them before assuming what they want.

Lees de whitepaper (pdf) voor meer. [Via Forbes via Ypulse]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024