"& je vindt het allemaal."
Om de gratis Zoek & Vind-app van De Telefoongids bij een jong publiek te promoten, wordt momenteel een grootschalige campagne gevoerd. Hypnotiserend in beeld en geluid. Doelstelling is om zoveel mogelijk downloads te genereren. In vijf verschillende commercials werd de applicatie vorige maand geïntroduceerd, in de deze week gelanceerde 'hoofdfilm' staat de gebruiker van de app centraal.
De eerste serie spots was een vijfluik (1, 2, 3, 4, 5, à 30 seconden), in de nieuwe film worden de puzzelstukjes in elkaar gelegd. De video hierboven draait in de bioscoop, een verkorte versie is op tv te zien. Vooral de muziek in de campagne wordt goed opgepakt, zo blijkt uit de reacties her en der. Zoals bijvoorbeeld op Twitter:
De dubstep-track 'Beat ‘n Drop' van Mike Darlington en James Leusink (Ephixa) is hier te downloaden. Ook als ringtone beschikbaar.
[Meer info over de crossmediale campagne op Reclameweek.nl, dat weet te melden dat het aantal downloads van de app sinds de start op 4 juli verdrievoudigd is. Creatie door Pool Worldwide.]