Reclame

De Telefoongids scoort met dubstep in reclame voor Zoek & Vind-app

"& je vindt het allemaal."

Om de gratis Zoek & Vind-app van De Telefoongids bij een jong publiek te promoten, wordt momenteel een grootschalige campagne gevoerd. Hypnotiserend in beeld en geluid. Doelstelling is om zoveel mogelijk downloads te genereren. In vijf verschillende commercials werd de applicatie vorige maand geïntroduceerd, in de deze week gelanceerde 'hoofdfilm' staat de gebruiker van de app centraal.

De eerste serie spots was een vijfluik (1, 2, 3, 4, 5, à 30 seconden), in de nieuwe film worden de puzzelstukjes in elkaar gelegd. De video hierboven draait in de bioscoop, een verkorte versie is op tv te zien. Vooral de muziek in de campagne wordt goed opgepakt, zo blijkt uit de reacties her en der. Zoals bijvoorbeeld op Twitter:

 

De dubstep-track 'Beat ‘n Drop' van Mike Darlington en James Leusink (Ephixa) is hier te downloaden. Ook als ringtone beschikbaar.

[Meer info over de crossmediale campagne op Reclameweek.nl, dat weet te melden dat het aantal downloads van de app sinds de start op 4 juli verdrievoudigd is. Creatie door Pool Worldwide.]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021