Reclame

Met papa’s Audi S6 naar het schoolfeest, dat zorgt over overmoedigheid

Ook in de Super Bowl-commercial van Audi draait het om de jeugd. De hoofdrolspeler in het filmpje gaat als onzekere-tiener-zonder-date de deur uit, maar arriveert – na een ritje in vaders nieuwe Audi S6 – als een man-vol-zelfvertrouwen op de prom. Het reclamebureau liet kijkers kiezen hoe het spotje moest eindigen. Naar eigen zeggen: 'No celebrities. No monkeys. No talking babies. No slapstick violence. No pets of any kind. Just 60 seconds of beautifully crafted storytelling.' Soundtrack is Can't Win Em All, de nieuwe single van Hanni El Khatib.

"Bravery. It's what defines us."

[Creatie door Venables Bell & Partners; via Ad Age — hashtag: #BraveryWins]

PS  Neuromarketing-blogger Roger Dooley constateert dat deze Audi-commercial een goed voorbeeld is van het gegeven dat merken en producten die we gebruiken van invloed zijn hoe we onszelf zien. Het is dus meer dan zomaar een aardig filmpje!

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021