Reclame

Dansende Evian-baby’s zijn terug, als spiegelbeeld van volwassenen

Vele adverteerders stoppen baby's in hun reclame, maar niemand doet dat zo succesvol als Evian. Na de Water Babies (1998) en de Roller Babies (2008; ruim 63 miljoen views!) is er nu een nieuwe film, Baby & Me getiteld. Deze keer zijn de dansende kleintjes miniversies van hun volwassen zelf, wat vermakelijke blikken in de spiegeling oplevert. Soundtrack is het bekende Here Comes the Hotstepper (1995) van Ini Kamoze. Je hoeft geen trendwatcher te zijn om te voorspellen zeker te weten dat het watermerk hiermee een nieuwe viral gaat scoren.

Naast de tv-commercial worden ook buitenreclame, printadvertenties en een smartphone-app ingezet. Met de applicatie, vanaf half mei beschikbaar, kan een ieder een babyfoto van zichzelf maken.

"Live young"

Op de posters zien we verbaasde gezichtsuitdrukkingen van oud en jong, gespiegeld. De koppeling met het product is wellicht wat vergezocht, maar leuk (en goed gedaan!) is het wel.

[Creatie door BETC Paris; via The Inspiration Room]

PS  Meer baby's zien dansen? Check dan ook deze commercial van Kit Kat. En in dit spotje van Canon kunnen ze heel goed voetballen voor hun leeftijd.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021