Reclame

Het is maar goed dat je deze commercial niet kan ruiken ;)

Het reclamebureau van de Australische Aldi heeft een vermakelijke manier gevonden om te vertellen dat er ook luiers verkocht worden door de winkelketen. Elke ouder kent 'dat gezicht' van de baby, en elke ouder heeft ervaren dat daarvoor niet altijd het juiste moment wordt gekozen. Dat gegeven is knap in beeld gebracht, zeker gezien het feit dat deze leeftijdsgroep zich wat lastig laat regisseren. Filmpjes van baby's scoren altijd, filmpjes van baby's-die-moeilijk-kijken zullen daar geen uitzondering op zijn. De geur moet je er zelf bij denken.

"No matter where you are, or what you're doing, Mamia nappies are ready when you're not."

[Creatie door Jungle Boys; via AdRants]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021