Eten en drinken, Reclame

Met LiGA er tegenaan – ‘omdat het er toch een keer van moest komen’

Sterk thema van LiGA: 'Er tegenaan'. Da's namelijk heul vaak nodig, zo zien we in de nieuwe commercial, Manifest getiteld. Goede voorbeelden (herkenbaar: 'echt, écht nooit wind mee'), fraai in beeld gebracht (je voelt de emotie), krachtige typografie (net als het merk: 'vol karakter'), prima soundtrack (Funnel Of Love van Wanda Jackson), het product als oplossing (de afzender is duidelijk) – reclame zoals reclame hoort te zijn! En: in de vorm van het nieuwe Team LiGA wordt het motto óók nog in de praktijk gebracht, onder leiding van Marianne Timmer.

[Creatie door TBWA]

Update 1 (12/11): Ook online wordt het campagnethema doorgezet, gekoppeld aan Twitter via #ertegenaan, zo laat onderstaand schermprintje zien.

Update 2 (07/01): De campagne wordt uitgebreid, het thema krijgt meer lading. Met de ‘Er Tegenaan Service’ op Facebook wil LiGA de mensen die een doel hebben helpen om die in 2013 daadwerkelijk te behalen.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

2 Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019