Sterk thema van LiGA: 'Er tegenaan'. Da's namelijk heul vaak nodig, zo zien we in de nieuwe commercial, Manifest getiteld. Goede voorbeelden (herkenbaar: 'echt, écht nooit wind mee'), fraai in beeld gebracht (je voelt de emotie), krachtige typografie (net als het merk: 'vol karakter'), prima soundtrack (Funnel Of Love van Wanda Jackson), het product als oplossing (de afzender is duidelijk) – reclame zoals reclame hoort te zijn! En: in de vorm van het nieuwe Team LiGA wordt het motto óók nog in de praktijk gebracht, onder leiding van Marianne Timmer.
[Creatie door TBWA]
Update 1 (12/11): Ook online wordt het campagnethema doorgezet, gekoppeld aan Twitter via #ertegenaan, zo laat onderstaand schermprintje zien.
Update 2 (07/01): De campagne wordt uitgebreid, het thema krijgt meer lading. Met de ‘Er Tegenaan Service’ op Facebook wil LiGA de mensen die een doel hebben helpen om die in 2013 daadwerkelijk te behalen.
Pingback: Gastblog van Linda Duits: Jongerenmarketing moet niet alleen over hipsters gaan « X, Y of Einstein? – De Jeugd Is Tegenwoordig
Pingback: Hashtag-marketing in opkomst: #ertegenaan en #delenalseenbaas, #ftw - Trends in Kids- & Jongerenmarketing