Reclame

De smartphone als gevangenis, in sterke printcampagne zonder tekst

Het 'iCrazy'-coververhaal van Newsweek vorig najaar zorgde voor flink wat ophef. De verslaving die we ervaren om continu online en verbonden te zijn om niets te missen verandert onze hersenen en kan leiden tot een paniekaanval of depressie. Tot zover het slechte nieuws. Kijk eens hoe fraai Felipe Luchi het gevoel – 'gevangen' want continu je smartphone of het internet moeten checken – weergeeft ter promotie van het Braziliaanse Go Outside Magazine. Wie moeite doet, vindt een uitweg! Ontsnap aan de druk! Kom op, ga naar buiten!

[Creatie door Agência Talent, São Paulo; via Buzzfeed]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021