Reclame, Retail

[Commercial] Gaat de struisvogeldans van Zeeman viraal?

Het is alweer even geleden dat Zeeman de harten wist te veroveren van een jongere doelgroep, met een aantal opmerkelijke acties: een knalgele gratis boxershort, destroyed jeans, een samenwerking met Bas Kosters — je weet het vast nog wel. Als onderdeel van de wat traditionelere tv-campagne met twee winkelmeisjes in de hoofdrol, ging vandaag een nieuwe commercial live. Een filmpje met een uitdaging: ‘Heb jij het al geprobeerd, de struisvogeldans?’. De teller staat na een dag op 9 views, maar het dansje is gek genoeg om succesvol te kunnen worden. We gaan het zien.

De video laat weten dat het sweatvest in de aanbieding is, voor slechts zeven euro. Ook in maatje XXXL verkrijgbaar, zodat je genoeg bewegingsruimte hebt om het ook te proberen.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ta8gbTSQQEU]

[Creatie: Persuade]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021