Reclame, Uiterlijk

Skinny jeans te strak voor een smartphone? I/O Denim heeft de oplossing.

Het was niet een heel gewaagde voorspelling die meerdere trendwatchers al een tijdje verkondigen: de opkomst van kleding die aangepast wordt aan de technologie van tegenwoordig. Goed voorbeeld daarvan is het Amerikaanse jeansmerk I/O Denim, dat de I/O Pocket™ introduceert – een extra zakje waardoor ook in een 'slim fit'-spijkerbroek een iPhone of Android-toestel past. De commercial waarin deze (naar eigen zeggen revolutionaire) uitvinding getoond wordt, is vermakelijk genoeg om met je te delen.

"Fashion Meets Function"

[Via PSFK]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019