Reclame

Kinderen worden in hoog tempo volwassen deze dagen, naar zó snel als in Robinsons-commercial…

Je zag hier al eerder een mooi reclamefilmpje van Robinsons over vriendschap, nu is er een ander thema gekozen. In in de nieuwe commercial staat het gevoel dat kinderen tegenwoordig zo snel opgroeien centraal. En natuurlijk wordt dat gegeven flink uitvergroot, en gaat het in het filmpje nog net even sneller: van baby tot aanstaande vader in 1 minuut. Hoe groot de jongen ook wordt, het fruitdrankje dat gepromoot wordt is de stabiele factor, hoewel de verbijsterde blikken van zijn ouders ook steeds terugkeren. Herkenbaar?

De soundtrack stamt uit 1970; Chairmen of the Board zingen toepasselijk ‘Give Me Just a Little More Time’ op de achtergrond. Ja, als dat eens zou kunnen!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5HE_kJ08L1g]

‘Play thirsty’

[Creatie door BBH, Londen; via Adfreak]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021