Kinderen worden in hoog tempo volwassen deze dagen, naar zó snel als in Robinsons-commercial…

Je zag hier al eerder een mooi reclamefilmpje van Robinsons over vriendschap, nu is er een ander thema gekozen. In in de nieuwe commercial staat het gevoel dat kinderen tegenwoordig zo snel opgroeien centraal. En natuurlijk wordt dat gegeven flink uitvergroot, en gaat het in het filmpje nog net even sneller: van baby tot aanstaande vader in 1 minuut. Hoe groot de jongen ook wordt, het fruitdrankje dat gepromoot wordt is de stabiele factor, hoewel de verbijsterde blikken van zijn ouders ook steeds terugkeren. Herkenbaar?

De soundtrack stamt uit 1970; Chairmen of the Board zingen toepasselijk ‘Give Me Just a Little More Time’ op de achtergrond. Ja, als dat eens zou kunnen!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5HE_kJ08L1g]

‘Play thirsty’

[Creatie door BBH, Londen; via Adfreak]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024