Reclame

LG geeft ‘batmanning’-rage nieuw leven in commercial voor L9-smartphone

LG Electronics scoorde vorige maand een viraal succes met een video over een nogal enge lift. De fabrikant handelt echter niet alleen in tv & home entertainment, maar ook in mobiel. Ter promotie van de nieuwe Optimus L9 Smartphone wordt de mogelijkheid om persoonlijke foto's te schieten en delen benadrukt. Onder het motto 'met losse handjes op de foto' hangen meisjes ondersteboven, een fenomeen bekend als 'batmanning'. Vorig jaar was dit na het vastleggen van andere lastige houdingen (denk aan 'planking' en 'owling') een rage.

Is LG te laat door hier nu nog op in te spelen of kan de reclame jongeren juist aanjagen om een reeds bekende activiteit opnieuw aan te jagen? De tijd zal het leren.

[Creatie door Superheroes en De Filmwinkel]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019