Reclame

Mr. Sketch geeft in eerste commercial eindelijk prijs hoe geurstiften aan fruitig aroma komen

Even een viltstift onder je neus houden zal nooit meer hetzelfde zijn. Wie zich afvroeg hoe geurstiften aan hun aroma komen, krijgt hieronder het antwoord in de eerste tv-commercial ooit van Mr. Sketch. We nemen een kijkje in het geurlaboratorium van het Newell Rubbermaid-merk, waar met veel geduld fruit in het tekengerei verwerkt wordt. Kinderlijke humor? Het spotje richt zich op kinderen en probeert het ‘back to school’ gaan net iets leuker te maken. Ik zie het al voor me: “Wil je de goorstiften even aangeven?”

De reacties op YouTube zijn laaiend enthousiast: “Now THAT’s an advertisement! Kudos.” Oordeel zelf. En om in de stemming te blijven kan je daarna ook nog even Wie liet ‘m van Kinderen voor Kinderen draaien.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=xogtneVeflI]

“Make Coloring Even More Fun.”

[Creatie door BBH, New York; via Ads of the World en Mashable]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021