Retail

Coop deelt Troon Tattoos van Henk Schiffmacher uit: ‘Zet Willem Alexander op je schouder’

Oranjegezinde klanten van Coop worden geholpen om hun waardering voor het koningshuis te laten zien. Van 19 tot 29 april deelt de supermarktketen namelijk Troon Tattoos uit, ontworpen door niemand minder dan Henk Schiffmacher. Bij tien euro aan boodschappen krijgen boodschappers twee plakplaatjes. In totaal zijn er 10 tattoos te sparen, allemaal met de komende troonswisseling als thema. Daarnaast wordt er in elke winkel een 'gouden' Troon Tattoo uitgedeeld; de ontvanger wint 50 oranje tompoucen.

Als klap op de vuurpijl is via Facebook een echte, door Henk Schiffmacher te zetten Troon Tatoeage te winnen. Alle voor Coop ontworpen tatoeages staan sinds vorige week online. Bezoekers kunnen hun stem uitbrengen op hun favoriet en aangeven waarom ze de tatoeage willen. Degene met de meest originele reactie loopt straks rond met een echte Schiffmacher.

De actie op Facebook loopt vanaf 10 april t/m 25 april 2013.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020