Retail

Zeeman geeft buitenspeelgoed cadeau bij nieuwe collectie kinderkleding

In een vorige commercial van Zeeman zagen we overenthousiaste verkoopsters pronken met blije baby’s, in een nieuw spotje uit de tv-campagne zien we kinderen die ook al zo vrolijk zijn. Het filmpje brengt de nieuwe voorjaarscollectie kinderkleding onder de aandacht. En tegelijkertijd worden kinderen gestimuleerd om weer wat vaker buiten te gaan spelen. Bij besteding van 10 euro aan baby- en kinderkleding ontvangen klanten gratis één item van de geselecteerde cadeau-artikelen buitenspeelgoed: knikkers, stoepkrijt, tennisballen, bellenblaas of een springtouw.

Op de website worden bovendien 11 bekende buitenspelletjes uitgelegd: hinkelen, knikkeren, touwtjespringen, bokspringen, zakdoekje leggen, kaatsballen, overlopertje, slingerbal, landje veroveren, lummelen en schipper mag ik overvaren.

gratis buitenspeelgoed

Het gaat om een crossmediale campagne: televisie, folder, collectiefilm, online campagne, social media, on- en offline PR, PoS-materiaal, website, personeelsactie. De actie loopt van zaterdag 22 maart t/m zondag 20 april 2014 in filialen van Zeeman in Nederland. Op = op.

[vimeo 89615010 w=560 h=315]

“Kom je buiten spelen?”

[Creatie door Persuade]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021