Retail

Binnenkijken met IKEA: ‘Elke keer als je de deur opent…’

Op een of andere manier werkt het altijd goed, zo’n concept waarin een leven aan je voorbijtrekt in een commercial. Ook in deze nieuwe tv-spot van IKEA uit Litouwen. Een deur blijkt niet zomaar een deur, maar een toegangspoort tot allerlei herinneringen, waar in gedachten wie je was en wie je bent geworden samenkomen. En als dat nog niet poëtisch genoeg klinkt, luister dan naar de voice-over: ‘Jezelf vestigen is geen beslissing maar een reis.’ Mooie tekst om ‘de nieuwe manier van wonen’ ook in Litouwen uit te dragen.

“Each time I open my door…”

[Creatie door Milk, Litouwen; via I Believe in Adv]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019