Retail

[Spaaractie] Na succesvolle DVD-actie kunnen C1000-klanten nu sparen voor kinderboeken

Afgelopen zomervakantie verkocht C1000 meer dan een half miljoen Disney-DVD’s via een spaaractie, naar eigen zeggen een groot succes. Klanten ontvingen bij elke 10 euro aan boodschappen een gratis spaarzegel, en met een volle spaarkaart en een kleine bijbetaling werden zij eigenaar van een Disney-klassieker als The Lion King, Pinocchio of 101 Dalmatiërs. Deze formule wordt nu — van woensdag 3 september t/m dinsdag 14 oktober 2014 — herhaald, maar dan met een wisselend titelaanbod aan kinderboeken.

Met een volle spaarkaart (vijf zegels) plus bijbetaling van € 2,50 of € 4 kopen boodschappers bij C1000 al een kinderboek, om hun (klein)kind kennis te laten maken met één van de geselecteerde voorleesboeken, prentenboeken, AVI-boekjes of lees- en luisterboeken van schrijvers zoals Paul van Loon, Annie M.G. Schmidt, Joke Reijnders, Astrid Lindgren of Max Velthuijs.

Het aanbod kan variëren per winkel, en op = op. Spaarkaarten kunnen uiterlijk t/m dinsdag 21 oktober 2014 ingeleverd worden.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=0-In09f3nto]

“Of u nu een verhaaltje voorleest, uw (klein)kind helpt bij het zelfstandig lezen van een boek, samen luistert naar een spannend luisterboek of u ze met hun neus diep in een boek vindt: lezen is leuk.”

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020