Retail

SPAR wil lunchen een feestje maken met LEGO-spaaractie

De eerste spaaractie van 2014 is een feit. Sinds 2 januari sparen boodschappers bij SPAR en Attent voor een lunchbox en drinkfles van LEGO. De klanten van de supermarktketens ontvangen één zegel bij elke vijf euro besteding aan boodschappen. Daarnaast zijn er specifieke actieproducten waarbij een extra zegel wordt verstrekt. Bij een volle spaarkaart van 20 zegels en een bijbetaling van €2,99 ontvangt de klant een lunchbox óf drinkfles van LEGO, verkrijgbaar in drie varianten (blauw, rood en roze).

Deze actie is speciaal gericht op kinderen. Voortaan kunnen zij elke dag hun gezonde boterham en melk mee in hun favoriete speelgoedmerk neenemen, waardoor lunchen een feestje wordt, zo zegt Mariëlle Witjes, marketingmanager bij SPAR: “Naast een gezonde boterham is de sfeer tijdens de lunch ook erg belangrijk, zodat ze goed eten. Toen ik deze lunchbox en drinkfles van LEGO zag wilde ik ze meteen hebben en ik denk dat dat ook voor onze klanten geldt.”

Actiepagina_op_Spar_nl_LEGO

Volle spaarkaarten kan de klant inleveren tot en met woensdag 26 februari 2014.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019