Sport & Spel

Fisher-Price heeft de remedie tegen monsters onder het kinderbed

Sommige dingen veranderen nooit. Kinderen van vroeger, nu en straks, allemaal zijn ze bang voor een monster onder hun bed. Door de technologie kunnen ze dat tegenwoordig even controleren. De meeste kleuters zullen nog niet al teveel andere apparaten bezitten (paar jaartjes geduld nog!), maar een camera van Fisher-Price (voor 3 jaar en ouder) biedt al aardige mogelijkheden. Dat het uitgangspunt voor een ieder herkenbaar is en dat daar een positieve draai aan wordt gegeven in onderstaande printadvertentie, maakt het een sympathieke uiting.

fp ad

“Cameras for a kid’s world.”

[Creatie door Ogilvy & Mather, Frankrijk; via Adeevee]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019