Sport & Spel

Muizen houden niet van Hot Wheels‏, in prijswinnende posters

Opnieuw een leuke serie afbeeldingen ter promotie van Hot Wheels, en opnieuw is het product zelf niet zichtbaar. "They capture children's imagination and show a world where the racecars disturb the lives of the tiny pedestrians: mice." Aldus het reclamebureau. Vandaar. De posters, in Hongarije gebruikt in winkels, werden met zilver bekroond op het LIA-reclamefestival, de London International Awards. De illustraties zijn van de hand van Thomas Mangold: "All three images were created from scratch with the help of computer graphics." Fraai.

[Creatie door Ogilvy Budapest; via The Inspiration Room]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021