Trends

JWT Intelligence presenteert ‘The Future 100’: trends en veranderingen om in 2015 in de gaten te houden

Ook JWT Intelligence heeft de jaarlijkse voorspelling weer gepubliceerd. In het trendrapport voor 2015 worden, verdeeld over 11 thema’s, maar liefst 100 trends benoemd die de moeite waard zouden moeten zijn om komend jaar in de gaten te houden. Het gaat over ‘connected kids’ (niet eerder waren kinderen onder de tien zo bekend met technologie — jaja, verzin het maar), ‘teetotal millennials’ (jongeren worden zich meer bewust van gezondheid) en ‘real aspirations’ (onder invloed van YouTube, Tumblr en instagram verandert de visuele taal: openhartigheid en het echte worden het ideaal).

Maar ook ‘broadcast gaming’, ‘backstage celebrities’, ‘saved subcultures’, ‘mipsters’, ‘me brands’, ‘the tactile internet’, ‘3D printing’, ‘brogawear’, ‘surf reniassance’, ‘helicopter parinting crashes’ en ‘tech-free travel’ en ‘premium invisibility’ komen aan bod. Check het zelf. De slides zijn gratis te downloaden of hieronder te bekijken.

“This year, JWTIntelligence’s 10 Trends report will celebrate a decade of 10 Trends forecasts at JWT, identifying 10 of the most important macro trends we’ve spotted since the report launched. These trends, which are essentially shaping the decade, have been written from a 2015-and-beyond perspective and are underpinned with JWT SONAR™ data across 12 markets.”

[Afbeelding: de ‘Remote Pet Feeder’, een voorbeeld van de ‘connected kids’-trend.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019