Trends

Top 20 trends voor 2015 volgens Trend Hunter: van ‘everyday robotics’ tot ’tech paranoia’

Bij de overactieve trendcommunity Trend Hunter plakken ze op zo’n beetje alles het etiket ’trend’ en hebben ze zoveel top-zoveel-lijstjes dat het eigenlijk niet te volgen is. Gelukkig is er elke december een samenvatting in de vorm van 20 ontwikkelingen die het komend jaar belangrijk zullen zijn. In 2015 zijn dat onder andere ‘responsive retail’, ‘competitive reward’, ‘everyday robotics’, ‘social exclusivity’, ‘biometric capture’, ‘meta-marketing’, ‘swap commerce’, ‘chemical revolt’, ‘multisensory marketing & virtual reality’, ’tech paranoia’, ‘bespoke e-commerce’, ‘practical printing’ en ‘routine rental’.

in een kleine 7 minuten zie je deze onderwerpen in onderstaande video kort toegelicht, met verduidelijkend beeldmateriaal ter illustratie. Het moge duidelijk zijn: de toekomst is hier.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=XeEgcS6LejM&w=560&h=315]

Dit overzicht krijg je gratis, maar heeft als doel om je over te halen om voor 1.000 dollar het achterliggende trendrapport te bestellen.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021