Trends

De top 20 trends voor 2014 volgens Trend Hunter

En net als je denkt dat de ‘lijstjestijd’ weer voorbij is, komt dan eindelijk het jaarlijkse overzicht van Trend Hunter langs, naar eigen zeggen ‘s werelds grootste trendspotting community. Uit de vele trends die op het platform (en in prijzige rapporten) verzameld worden, zijn in onderstaande video de 20 favoriete trends voor 2014 van Jeremy Gutsche en zijn team achter elkaar gezet. Uiteraard gaat het over duurzaamheid en goed doen, over draagbare technologie, over het in elkaar overlopen van internet en popcultuur en over abonnementen op van alles en nog wat.

Mooie termen weer: ‘Social Commerce’, ‘Micro Adaptation’, ‘Pseudo Domestic’, ‘Modest Chic’, ‘Edgy Environmentalism’ (zie afbeelding), ‘Mobile Romance, ‘Sampletising, ‘Consumer-Controlled Innovations’, ‘Functional Out of Home’, ‘Food-Focused Getaways’, ‘Visualized Social’, ‘Kit Culture’, ‘Villain Worship’, ‘Simulated Home’, ‘Malleable Mania & Wearable Tech’, ‘Meme Celebrity’, ‘Infinite Design’, ‘Internet Slang Marketing’, ‘Subscribed Social Good’ en ‘Gamble Economics’ — ik kan me voorstellen dat je de beelden nodig hebt om ze te begrijpen. Klik en kijk.

“It’s never been simpler to gamble on your next big idea.”

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021