Uiterlijk

Wie wil digitaal kiekeboe spelen met de jonge kinderen van Bonpoint?

Een opmerkelijke campagne uit China, die ook wat ongemakkelijk aanvoelt. Ter promotie van de vrij chique kinderkleding van Bonpoint is de interactieve website peekaboo-bonpoint.fr gelanceerd. Wie zijn/haar webcam en microfoon activeert, kan daar digitaal ‘kiekeboe’ spelen met in mooie kleertjes gestoken kinderen. De jonge modellen schieten in de lach als de juiste bewegingen en geluiden gemaakt worden. Verzin het maar. Knap gemaakt, en schattig natuurlijk (aaaahhhhhh!).

Goed ook dat de kleding op een leuke manier centraal staat en meteen besteld kan worden. Maar ik ben benieuwd wie hier plezier aan gaat beleven…

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Kb4hIzQlR9Q]

[Creatie door Fred & Farid, Shanghai; via Ads of the World en Adreak]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

1 Comment

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021