Einde van de wereld is niet het einde, volgens modemerk Fastrack: ‘Move On’

Ook het Indiase jongerenmerk Fastrack (horloges, zonnebrillen, tassen, riemen, portemonnees) haakt in op '21-12-2012'. Niet met een Photoshop-for-Facebook-plaatje zoals een aantal andere adverteerders, maar met een complete campagne waarin 'end of the world gear' centraal staat en verwezen wordt naar de actiesite makehellcool.com. Aldaar vinden dappere jongeren een prijsvraag: "Have you what it takes to be Hell's finest? Confess and win a ticket to the Koh Samui Full Moon Party in Thailand. Hurry, contest ends December 21st. Perhaps the world too."

Motto van het merk is 'Move On', dat verklaart. Gewoon doorgaan, alsof er niets gebeurd is. 

Dit is de commercial:

En dit zijn de printadvertenties:

"Make Hell Cool."

[Creatie door Fisheye, India; via Ads of the World]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024