Uiterlijk

Einde van de wereld is niet het einde, volgens modemerk Fastrack: ‘Move On’

Ook het Indiase jongerenmerk Fastrack (horloges, zonnebrillen, tassen, riemen, portemonnees) haakt in op '21-12-2012'. Niet met een Photoshop-for-Facebook-plaatje zoals een aantal andere adverteerders, maar met een complete campagne waarin 'end of the world gear' centraal staat en verwezen wordt naar de actiesite makehellcool.com. Aldaar vinden dappere jongeren een prijsvraag: "Have you what it takes to be Hell's finest? Confess and win a ticket to the Koh Samui Full Moon Party in Thailand. Hurry, contest ends December 21st. Perhaps the world too."

Motto van het merk is 'Move On', dat verklaart. Gewoon doorgaan, alsof er niets gebeurd is. 

Dit is de commercial:

En dit zijn de printadvertenties:

"Make Hell Cool."

[Creatie door Fisheye, India; via Ads of the World]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021