Uiterlijk

SuperTrash en Campina lanceren ‘Cool to school’-collectie

Da’s nog eens een onverwachte combinatie: onder het motto ‘Die komt er wel’ lanceren zuivelfabrikant Campina en modemerk SuperTrash Girls samen een collectie voor kinderen. Speciaal voor deze samenwerking komt ST. Girls nu ook met een collectie voor jongens in de leeftijd van 7 tot 12 jaar. De cool to school-items zijn vanaf vandaag exclusief te verkrijgen via het Eurosparen-platform, het in 2014 gelanceerde spaarprogramma van Campina. Eurosparen kan met Campina-melk, -karnemelk, -vla en -yoghurt.

De actieverpakkingen zijn voorzien van een Eurosparen-code die een spaarwaarde vertegenwoordigt van 2,50 euro of 5,00 euro korting. Om het de consument gemakkelijk te maken, biedt FrieslandCampina naast de website ook een app voor het invoeren van de kortingscodes en het kiezen van producten. Consumenten kunnen zich aanmelden via de website van Campina.

“Campina richt zich met deze actie op gezinnen met stoere kinderen van 7 tot 12 jaar. Het is fantastisch om te zien hoe ST. Girls zich heeft laten inspireren door kinderen die tegen een stootje kunnen, met een gezonde levensstijl. Met deze coole collectie laten we zien dat melk naast gezond, ook eigentijds is. Kinderen kunnen dit najaar in een compleet nieuwe outfit ‘Cool to school’.” [Frenkel Denie, FrieslandCampina]

“Het partnership met Campina is voor ST. Girls een logische match. Wij zijn ons ervan bewust hoe belangrijk een gezonde levensstijl is voor kids. Deze vormt de basis voor goede schoolprestaties. ST. Girls staat voor speelse, fashionable looks en met deze ‘Cool to school’ collectie maken we ons merk in één klap toegankelijk voor een hele schoolgeneratie.” [Olcay Gulsen, SuperTrash]

De ST. Girls- en ST. Boys-collecties bestaan respectievelijk uit tien en acht kledingstukken, zoals jassen, sneakers, longsleeves, skinny en denim jeans, verkrijgbaar in de maten 128-176. De collecties zijn geïnspireerd op de samenwerking met Campina. Zo is er een ‘My Milky Way’-longsleeve voor meisjes en een ‘Fresh like Milk’-hoodie voor de jongens. Verzin het maar.

Campina ondersteunt de samenwerking met een uitgebreide campagne. De bestaande Eurosparen-commercial komt in het teken te staan van de Cool to school-collectie. Daarnaast worden displaycampagnes, sociale media en winkelvloermaterialen ingezet.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=hUkOgRwS-Mo]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019