Uitgaan

[Fata Morgana] Verborgen camera’s in de Efteling filmen verwonderde vaders

De Efteling verwondert ruim 4 miljoen bezoekers per jaar. De ambitie is dat al die mensen zó worden meegenomen in andere werelden dat ze beginnen te twijfelen aan zichzelf: is dat wat ik zie nu echt of niet? Maar hoe zit dat met de stoere en ongelovige vaders van de gezinnen die het attractiepark bezoeken? Raken die nog verwonderd door de sprookjeswereld en feeërieke attracties? Om daarachter te komen, is dit najaar in het diepste geheim gewerkt aan een grap, compleet met verborgen camera’s, moeders als buikdanseressen en een tijger.

In onderstaande ‘social film’ is te zien hoe Fata Morgana tot leven komt. Nietsvermoedende vaders stappen samen met hun kinderen aan boord en beleven een bijzondere en verrassende boottocht in de attractie. Met deze YouTube-video beoogt de Efteling te bewijzen dat het sprookjespark bezoekers al bijna 63 jaar verwondert, zelfs stoere vaders.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=-8h1hxEw4MA]

[Creatie door Efteling en Fama Volat, productie door Caviar]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019