Werk

Youngworks ontwikkelt ‘ASML Experience’ om top bèta-studenten te werven

Het Nederlands hightechbedrijf ASML groeit en heeft een groeiende behoefte aan de beste bètastudenten. Veel van deze studenten weten dat ASML hoogstaande technologie ontwikkelt, maar wat er precies gebeurt in Veldhoven en welke mogelijkheden de organisatie als werkgever biedt, is voor deze studenten onbekend. Daarom ontwikkelde Youngworks het concept voor de ASML Precision Room (APR): een interactieve ‘experience’ waar studenten de precisie en technologische uitdaging van ASML direct ervaren.

Precision Room Interieur

Deze week startte de tour met de APR op de TU Eindhoven. Daarna volgen Universiteit Twente, TU Delft, Universiteit van Amsterdam/Vrije Universiteit (Science Park) en de Radboud Universiteit. Het al bestaande netwerk van ASML-campuspromotors op deze universiteiten zijn door Youngworks getraind om studenten rond de APR te begeleiden en te voorzien van relevante info over ASML als werkgever.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019