Eten en drinken

Iedereen weet hoe je Nibb-it eet, ook aliens

In deze eerste commercial voor Nibb-it-chips sinds decennia, krijgt een familie 's avonds onverwacht bezoek. Gastvrij als Nederlanders zijn, is de vreemdeling van harte welkom. Opmerkelijk anno 2013: ze maken geen foto's van hem, delen niet op sociale media wie wat ze aan visite in huis hebben en bellen niet naar de sensatiepers. Nee, ze trekken alle voorraadkastjes leeg. Helaas, wat ze hun late gast ook voorzetten, hij weet zich er geen raad mee. Tot de ringetjes van het submerk-van-Smiths op tafel komen, natuurlijk…

"Iedereen weet hoe je Nibb-it eet."

Ooit schreef Martin Bril over Nibb-it het volgende: 'Sommige dingen moet je jezelf gewoon laten overkomen. Daar gaat het om in het leven.' Laten we het daar maar op houden.

[Creatie door Tribal DDB]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021