Reclame

Kia legt in epische Super Bowl-commercial uit waar baby’s vandaan komen (Babylandia dat is)

Dat ongemakkelijke moment dat vanaf de achterbank die ene vraag klinkt: waar komen baby’s vandaan? Wie het niet over de bloemetjes en de bijtjes wil hebben, vindt wellicht inspiratie voor een reactie in onderstaande, fraai geproduceerde #SpaceBabies-commercial van Kia. De nieuwe Sorento heeft namelijk overal een antwoord op. Nog zo’n vergezocht idee, maar kinderen, panda’s en puppies scoren altijd, zo weet elke creatief, dus als je die maar in je film verwerkt, komt het goed.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=RmCFhxhifgM]

“Watch as a nervous father navigates through this delicate situation, with a little help from his 2014 Kia Sorento SX Limited and UVO voice-activated infotainment system that plays ‘Wheels on the Bus’. With all of its many features, it has an answer for everything. So fasten your diapers — these babies are ready for launch.”

[Creatie door David&Goliath; via Ads of the World]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

3 Comments

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021