DubbelFrisss helpt jongeren in de liefde: ‘Hou je koel!’

FrieslandCampina is een nieuwe campagne gestart voor DubbelFrisss om het merk onder jongeren te versterken. Het idee is dat zij voorzien worden van de 'frisse combinatie van water en fruit' als ze die het hardst nodig hebben: in de liefde. Gefocust wordt dus op het makkelijker maken van flirten — weten wat te zeggen of hoe te dansen. In een dubbelzinnige commercial zien we de eerste ontmoeting tussen een jongen en een meisje. Het verhaal kreeg drie eindes (nr. 2, nr. 3); het publiek kan kiezen welke versie in augustus op tv komt.

Naast de tv-spot wordt de 'Hou je koel!'-campagne ook online gevoerd en via schoolboards. Ook is de 'Love Gun'-app gelanceerd in de App Store en via Google Play, waarmee tieners hun soulmate kunnen vinden en adviezen krijgen voor converstatiestarters.

[Creatie door Achtung!]

Update (29/5): GeenStijl heeft de commercial nauwkeurig geanalyseerd: "De meest debiele reclame van dit moment."

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024