Opgroeien

Wijsheid komt met de jaren, maar we blijven melk drinken

Altijd leuk, beelden van kinderen die zich verliezen in gedrag dat hun ouders niet begrijpen of waarderen. De 'Milk Every Moment'-campagne van Canadese melkboeren heeft vermakelijke fragmenten van zinloze activiteiten op een rijtje gezet. Er wordt ook melk gedronken, maar – hoe verwarrend – dat schijnt dan weer wél zinvol te zijn. Want het drinken van een glas melk is geweldig als kind maar ook als volwassene. Onder het motto 'milk your childhood' is er een wedstrijd waar men in ruil voor jeugdfoto's kans maakt op een camera.

"Not everything we did when we were kids made sense, but drinking milk did."

[Creatie door DDB Canada; via I Believe in Adv]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021