Reclame

Epke Zonderland groeit op in commercial Volkswagen: ‘Dream On’

Volkswagen sponsort al 25 jaar olympische sporters. Dat jongens en meisjes (en hun ouders) hun sportidolen dus al 25 jaar in een Volkswagen kunnen zien wegrijden, is een mooi insight om een commercial op te baseren. Getoond wordt hoe de jeugddroom van de Nederlandse turner Epke Zonderland werkelijkheid is geworden. Ik schreef het al vaker: het werkt altijd, filmpjes waarin je iemand ziet opgroeien (denk maar aan Olli). Kippenvel? Het geeft maar weer eens weer hoe belangrijk het is om aan je merk te blijven werken, van jongs af aan. Hetzelfde geldt voor ambities.

De soundtrack in de vorm van Dream On (1982) van Nazareth klinkt zo gedateerd dat het verrassend goed werkt, mede dankzij de toepasselijke tekst.

[Creatie door Achtung!]

Meer informatie op elkedagsupporter.nl, waar het merk in beeld brengt hoe het élke dag supporter van olympische sporters is.

Previous ArticleNext Article

Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2018