Reclame

Mentos waarschuwt: ‘Don’t become your dad.’ Mentos adviseert: ‘Stay fresh.’

Perfetti Van Melle is een nieuwe campagne – televisie, print, buitenreclame – gestart om jongere consumenten te interesseren voor het merk Mentos. Vaders in ongemakkelijke situaties, dat zal deze doelgroep wel aanspreken, denkt men. Motto: 'Stay Fresh'. Kijk hieronder de drie commercials, met de veelbelovende titels 'Stranger Danger', 'Hot Tub' en 'Technology'. Old school reclame: een thema waar een grapje aan opgehangen wordt en het product als soort van oplossing, niets meer, niets minder. Da's ook wel weer eens verfrissend.

[Creatie door BBH London; via Marketing Magazine]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021