Reclame

Mr Bean laat zien dat je niet Kung Fu bent als je trek hebt, in nieuwe Snickers-commercial

Je bent jezelf niet als je trek hebt — het is een mooi insight dat Snickers sinds 2010 wereldwijd als campagnethema hanteert. Het begon met een commercial met Betty White, en daarna kroop onder andere Joan Collins in de huid van iemand die veel stoerder dan zijzelf is. En nu is de Engelse komiek/acteur Rowan Atkinson overgehaald om nog eens als Mr Bean het dak op te gaan. Zoals verwacht mag worden, is het resultaat vermakelijk. En zoals altijd, zorgt het product voor de oplossing: ‘Get Some Nuts’.

(Dat is een pay-off die het merk straks in de Nederlandse vertaling niet zal gebruiken, want Nuts (Nestlé) en Snickers (Mars) mogen natuurlijk niet met elkaar verward worden… ;-))

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=qIVDxL2lgN4]

[Creatie door AMV BBDO, Londen; via Ads of the World]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020